» ПЛАН ЗАХОДІВ
ПЛАН ЗАХОДІВ

ПЛАН ЗАХОДІВ на 2011 - 2015 роки

(ПРОЕКТ)

План заходів

Терміни

Виконавці

1

Підписати меморандум та затвердити концепцію Великого Карпатського бренду на рівні громадських організацій Карпатського регіону, голів облдержадміністрацій та обласних рад, донорів.

До 31.03.2012 р

 

Громадські організації, облдержадміністрації та обласні ради, фінансові донори

2

Погодити та затвердити спільний бюджет заходів.

До 31.03.2012 р

Щороку до 31.12…

Громадські організації, облдержадміністрації та обласні ради, фінансові донори

3

Прийняти місцеві законодавчі вимоги та юридичні норми захисту Карпатського бренду

До 31.12.2012 р.

Облдержадміністрації та обласні ради

4

Визначити координаторів та лідерів Карпатського регіону, делегувати їм повноваження прийняття рішень. Вести протокольно почергове однорічне головування областей

До 31.03.2012 р.

Громадські організації, фінансові донори.

5

Створити інформаційно-аналітичний центр (штаб-квартиру) Карпатського Бренду в містах трансприкордонного співробітництва (Ужгород, Львів).

До 31.03.2012 р.

Громадські організації, облдержадміністрації та обласні ради, фінансові донори

6

Координаторам проектів та органам місцевого самоврядування делегувати дорадчу функцію. Остаточні рішення залишити за лідерами областей.

Постійно.

Громадські організації, облдержадміністрації та обласні ради, фінансові донори

7

Просити донорів міжнародних проектів та керівників місцевих державних програм, спрямованих на розвиток Карпатського регіону, переорієнтувати координаторів на досягнення кінцевої мети Карпатського Бренду, а не розпорошувати стратегії, ідеї та напрямки на власні амбіції.

Постійно.

Громадські організації, облдержадміністрації та обласні ради, фінансові донори

8

Зібрати інформацію щодо діючих карпатських брендів та діяльності міжнародних і громадських організацій в цьому проекті. Їх успіхи та невдачі

До 31.03.2012 р.

Громадські організації, облдержадміністрації та обласні ради, фінансові донори

9

Створити інформаційну мережу: електронний список розсилки, в якому проходитиме дискусія та поширюватиметься інформація про заходи, досвід. Інформування та зв’язки з міжнародними структурами.

До 31.03.2012 р.

Громадські організації, облдержадміністрації та обласні ради, фінансові донори

10

Провести конкурс логотипу. Розмістити детальну інформацію та умови використання.

До 31.05.2012 р.

Громадські організації, облдержадміністрації та обласні ради, фінансові донори

11

Розробити та вдосконалити критерії/стандарти екологічного та органічного землеробства, категоризації та зеленої сертифікації туризму, норм народних промислів, відродження традицій

До 31.12.2012 р.

Громадські організації, облдержадміністрації та обласні ради, фінансові донори, фахівці галузей.

12

Провести заходи у вигляді круглих столів, презентацій, ярмарок, виставок, фестивалів щодо залучення нових членів бренду.

Постійно згідно планів, заходів

Громадські організації, облдержадміністрації та обласні ради, фінансові донори

13

Створити ринок місцевої та регіональної продукції. Зробити його реальним, доступним, відчутним. Чітко визначити і відокремити поняття «продукт карпатського бренду (Карпатський продукт)» із «поняттям географічного маркування (зроблено в Карпатах)»

2012 – 2015 рр

Громадські організації, облдержадміністрації та обласні ради, фінансові донори

14

Створення маркетингової схеми для промоції  Карпат як унікального місця, що включає розвиток сприятливих умов для сталого туризму, продуктів та послуг. Широко презентувати та рекламувати бренд в інвестиційно-туристичному та промисловому аспектах

2012 – 2015 рр

Громадські організації, облдержадміністрації та обласні ради, фінансові донори

РОЗРОБКА КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ

з метою просування Великого Карпатського Бренду

на глобальному ринку

 

15

Підписання меморандуму між країнами – учасницями Карпатської конвенції про просування Карпатського бренду в світі.

До 31.12.2013 р.

Країни Карпатської конвенції

16

Створення штаб-квартири держав “ Карпатської конвенції ” з професійною високотехнологічною командою по просуванню і конкурентоспроможністю Карпатського бренду

До 31.12.2013 р.

Країни Карпатської конвенції

17

Інформаційна пропаганда країн учасників “Карпатської конвенції ” про Карпати, як єдиний цілісний механізм збереження довкілля, високої якості послуг туризму, продукції та автентичності краю.

Постійно

Країни Карпатської конвенції

18

Спільна участь країн конвенції під єдиним «Карпатським брендом» у міжнародних виставках, семінарах, фестивалях

Згідно затверджених графіків

Країни Карпатської конвенції

19

Обмін послугами та просування продукції на ринки країн «Карпатської конвенції» та координація дій країн до просування послуг і продукції в країни Європи, Азії, Америки, як якісного та цілісного продукту.

Згідно затверджених графіків

Країни Карпатської конвенції

 

http://www.pureflora.com.ua/

 

NDE1YzQ0ZG