РОЗРОБКА КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ
з метою просування Великого Карпатського Бренду
на глобальному ринку
1. Підписання меморандуму між країнами – учасницями Карпатської конвенції про просування Карпатського бренду в світі.
2. Створення штаб-квартири держав “ Карпатської конвенції ” з професійною високотехнологічною командою по просуванню і конкурентоспроможністю Карпатського бренду
3. Інформаційна пропаганда країн учасників “Карпатської конвенції ” про Карпати, як єдиний цілісний механізм збереження довкілля, високої якості послуг туризму, продукції та автентичності краю.
4. Спільна участь країн конвенції під єдиним «Карпатським рендом» у міжнародних виставках, семінарах, фестивалях.
5. Обмін послугами та просування продукції на ринки країн «Карпатської конвенції» та координація дій країн до просування послуг і продукції в країни Європи, Азії, Америки, як якісного та цілісного продукту.