» РОЗРОБКА КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕ
РОЗРОБКА КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ

РОЗРОБКА КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ

з метою просування Великого Карпатського Бренду

на глобальному ринку

 

1. Підписання меморандуму між країнами – учасницями Карпатської конвенції про просування Карпатського бренду в світі.

 

2. Створення штаб-квартири держав “ Карпатської конвенції ” з професійною високотехнологічною командою по просуванню і конкурентоспроможністю Карпатського бренду

 

3. Інформаційна пропаганда країн учасників “Карпатської конвенції ” про Карпати, як єдиний цілісний механізм збереження довкілля, високої якості послуг туризму, продукції та автентичності краю.

 

4. Спільна участь країн конвенції під єдиним «Карпатським рендом» у міжнародних виставках, семінарах, фестивалях.

 

5. Обмін послугами та просування продукції на ринки країн «Карпатської конвенції» та координація дій країн до просування послуг і продукції в країни Європи, Азії, Америки, як якісного та цілісного продукту.

http://www.pureflora.com.ua/

 

NWFhZmR