ЗАХОДИ ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ (впровадження)
- Зібрати інформацію щодо діючих карпатських брендів та діяльності міжнародних і громадських організацій в цьому проекті. Їх успіхи та невдачі.
- Створити інформаційну мережу: електронний список розсилки, в якому проходитиме дискусія та поширюватиметься інформація про заходи, досвід. Інформування та зв’язки з міжнародними структурами.
- Об’єднати критерії/стандарти екологічного та органічного землеробства, категоризації та зеленої сертифікації туризму, норм народних промислів, відродження традицій.
- Підписати меморандум про Великий Карпатський бренд (об’єднуючої торгової марки «Карпатська») на рівні голів облдержадміністрацій та громадських організацій Карпатського регіону.
- Закріпити місцевими законодавчими вимогами.
- Об’єднати зусилля для економічного розвитку громад Карпатського регіону. Створити Громадський банк для отримання безвідсоткових, цільових, грантових фінансових ресурсів.
- Провести заходи у вигляді круглих столів, презентацій, ярмарок, виставок, фестивалів щодо залучення нових членів бренду.
- Створити ринок місцевої та регіональної продукції. Зробити його реальним, доступним, відчутним.
- Широко презентувати та рекламувати бренд в інвестиційно-туристичному та промисловому аспектах.
- Розмістити детальну інформацію та умови використання логотипу.
- Створення маркетингової схеми для промоції Карпат як унікального місця, що включає розвиток сприятливих умов для сталого туризму, продуктів та послуг.