» ЗАХОДИ ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ
ЗАХОДИ ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ

ЗАХОДИ ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ (впровадження)

  1. Зібрати інформацію щодо діючих карпатських брендів та діяльності міжнародних і громадських організацій в цьому проекті. Їх успіхи та невдачі.

 

  1. Створити інформаційну мережу: електронний список розсилки, в якому проходитиме дискусія та поширюватиметься інформація про заходи, досвід. Інформування та зв’язки з міжнародними структурами.

 

 

 

  1. Об’єднати критерії/стандарти екологічного та органічного землеробства, категоризації та зеленої сертифікації туризму, норм народних промислів, відродження традицій.

 

  1. Підписати меморандум про Великий Карпатський бренд (об’єднуючої торгової марки «Карпатська») на рівні голів облдержадміністрацій та громадських організацій Карпатського регіону.

 

 

  1. Закріпити місцевими законодавчими вимогами.

 

 

  1. Об’єднати зусилля для економічного розвитку громад Карпатського регіону. Створити Громадський банк для отримання безвідсоткових, цільових, грантових фінансових ресурсів.

 

 

  1. Провести заходи у вигляді круглих столів, презентацій, ярмарок, виставок, фестивалів щодо залучення нових членів бренду.

 

 

 

  1. Створити ринок місцевої та регіональної продукції. Зробити його реальним, доступним, відчутним.

 

  1. Широко презентувати та рекламувати бренд в інвестиційно-туристичному та промисловому аспектах.

 

 

  1. Розмістити детальну інформацію та умови використання логотипу.

 

 

  1. Створення маркетингової схеми для промоції  Карпат як унікального місця, що включає розвиток сприятливих умов для сталого туризму, продуктів та послуг.

http://www.pureflora.com.ua/

 

NWJmNzZhZG