» КРИТЕРІЇ ВЕЛИКОГО КАРПАТСЬКОГО
КРИТЕРІЇ ВЕЛИКОГО КАРПАТСЬКОГО БРЕНДУ

КРИТЕРІЇ ВЕЛИКОГО КАРПАТСЬКОГО БРЕНДУ

(Проект)

 

Маркою/рендомнням можуть відзначатися продукція, послуги, заходи, як єдине ціле Карпатського регіону і відповідають таким критеріям:

 

-         мають бути традиційними для регіону із збереженням автентичності та культурної спадщини;

 

-         бути вироблені в регіоні;

 

 

-         використовувати місцеву сировину – неменше 70%;

 

 

-         мають бути якісними для умов для сталого туризму, продуктів та послуг;

 

 

 

-         відповідатимуть національним та місцевим законодавчим вимогам;

 

 

-         сприяють збереженню довкілля,  історичних та культурних цінностей в цілому;

 

-         при виробленні продукції дотримуються етичних норм партнерства;

 

 

-         привертати увагу ринку та громад до спільних факторів у регіоні.

 

 

Подолати перешкоди

-         конкуренції з боку великих брендів та монополістів

 

-         згуртувати громади та провести просвітні заходи

 

 

-         домогтися підтримки з боку центральних та місцевих владних структур

 

 

-         розробити схему мотивації виробників надбавкою до вартості місцевої продукції

http://www.pureflora.com.ua

 

ZGZhOGE5Z