Великий Карпатський Бренд
КОНЦЕПЦІЯ ВЕЛИКОГО КАРПАТСЬКОГО БРЕНДУ

ВСТУП

У 2003 році 7 країн – Польща, Румунія, Сербія та Чорногорія, Словаччина, Угорщина, Україна та Чехія – підписали Карпатську конвенцію, в якій зобов’язалися охороняти чистоту та екологію Карпат, зберігати та примножувати місцеві традиції тощо.

Відтоді почали говорити про загальнокарпатський бренд, який би об’єднав усі Карпати – природні об’єкти, місцеві традиції, спосіб ведення господарювання, продукцію. Проводились семінари за участю міжнародних та громадських організацій: ФіБЛ (Швейцарія), Традиція білих Карпат (Чехія), Проект FORZA (Ужгород), Міжнародний кооператив «Longo May», МБО «Зелене досьє» (Київ), «Хайфер Проджект Інтернешенл» (Львів), АВОП «Чиста флора», Центр громадських ініціатив (Івано-Франківськ), Федерація органічного руху та інші.

 

Презентації досвіду Чехії, Швейцарії та України доводили до того, що місцевим виробникам різноманітної продукції, місцевому населенню потрібна підтримка, яка може бути у формі торгівельної марки або бренду. Така відзнака сприятиме захисту регіону в цілому, захисту прав споживача, відновленню втраченої традиційної продукції (старі сорти фруктових дерев, промисли, традиції,) та розвитку Карпат, як туристичного регіону із збереженням традицій, способу життя.

На спільному швейцарсько-українському  семінарі 21 серпня 2010 року при участі міжнародних фундацій та громадських організацій під час обговорення доповіді Торальфа Ріхтера «Фактори успіху регіонального товарного знака та приклади з-за кордону» учасники дійшли до згоди, що від ідей треба переходити до реального впровадження бренду. Асоціації «Чиста Флора» запропоновано розробити концепцію та заходи реалізації.

Міжнародний фестиваль «Смачний Спас» започаткував ідею Великого Карпатського Бренду.

Проведені заходи щодо популяризації Карпатського Бренду через ЗМІ. Асоціацією «Чиста Флора» 20 жовтня 2010 року піднято прапор Карпатського Бренду, проведено семінар за участю журналістів, лідерів областей та презентовано в туристичному комплексі «Княжий град» Карпатський Бренд, як єдине ціле в майстер-класах народних промислів, зеленого туризму, народних музик, органічного харчування.

Другий міжнародний фестиваль «Смачний Спас» об’єднав традиції Карпатського регіону у більш широкому представленні автентичної карпатської кухні, великій чисельності майстрів народних промислів та ремесел, садиб зеленого туризму, рен-еко готелів, виставки органічної продукції, наукових товариств, фондів, проектів. Наукові конференції у різних секціях висловили необхідність об’єднати всі фонди і гранти Карпатського регіону, урядові і не урядові організації на розвиток регіонів та Карпатського Бренду.

Підводячи підсумки проведених робіт і заходів в Карпатському регіоні, виникає необхідність не затягувати об’єднавчі процеси навколо Карпатського Бренду та не зосереджувати увагу лише на одних місцевих та міжнародних проектах, а комплексно, враховуючи швидкий розвиток світу – гідно позиціонувати Карпати на всіх рівнях.

http://www.pureflora.com.ua/

 

MDA0ZWQ